מדריך הצבעים של בית אהרוני.

חשבתם פעם, כיצד הצבעים בבית שלכם משפיעים על התחושה והאנרגיה בחדר?
בבית אהרוני, אנו מאמינים שהבנת עולם הצבעים יכולה לעזור לך בשיפור עיצוב הבית כולו.
הצטרפו אלינו בסקירת כמה מהצבעים העיקריים והבנת ההשפעות שלהם על המרחב שלכם.

הצבע האדום וגווניו.
אדום הוא צבע נועז ודינמי המעורר את החושים ומעורר תחושות של תשוקה, אנרגיה ואינטימיות. בחדר השינה, אדום יכול ליצור אווירה חמה ומזמינה, מושלמת לטיפוח של רומנטיקה ואינטימיות. עם זאת, חשוב להשתמש באדום במתינות מכיוון שהוא יכול להיות גם אינטנסיבי אם נגזים בו. שקלו לשלב נגיעות של אדום בכריות או וילונות כדי להוסיף מגע של אלגנטיות חמה לעיצוב חדר השינה.

כחול.
כחול לוקח אותנו לים, לפני הכל 🙂 ברוב הגוונים שלו, הוא ידוע בתכונותיו המרגיעות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית ליצירת מפלט שליו בחדר השינה.
ובחיים העמוסים שלנו, מי לא צריך קצת רוגע?
בחדר השינה, גוונים של כחול יכולים לקדם רגיעה, להפחית מתח ולעודד שינה נינוחה. גוונים בהירים יותר כמו כחול שמיים או כחול פודרה, יכולים לעורר תחושת שלווה ורעננות, בעוד שגוונים עמוקים יותר כמו נייבי או אינדיגו יכולים להוסיף נופך של תחכום ועומק. הכניסו כחול דרך מצעים, צבעי קיר או הדגשים דקורטיביים כדי ליצור נווה מדבר רגוע ושליו בחדר השינה.

ירוק. 
גרים בעיר ומרגישים שחסר לכם ירוק? אתם לא לבד.
ירוק זה טבע, איזון והרמוניה, מה שהופך אותו לבחירה רב-תכליתית ומחדשת לעיצוב חדר השינה. בחדר השינה, ירוק יכול ליצור תחושת שלווה והתחדשות, לקדם תחושות של רגיעה טבעית. גוונים רכים ושקטים של ירוק, כמו מרווה או מנטה, יכולים לעורר אווירה מרגיעה ומרעננת, בעוד שגוונים עמוקים יותר כמו אמרלד או ירוק יער יכולים להוסיף תחושת עושר וחיוניות. שלבו ירוק דרך מצעים או הדגשים דקורטיביים כדי להכניס את האנרגיה המחייה של הטבע לחלל חדר השינה שלכם.

צהוב.
צהוב קשור לשמש, אושר וחיוביות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להאיר כל חלל חדר שינה. בחדר השינה, צהוב יכול ליצור אווירה עליזה ומרוממת, לקדם תחושות של אופטימיות ויצירתיות. גוונים רכים ופסטליים של צהוב יכולים ליצור אווירת קיץ שלווה, בעוד שגוונים כהים יותר יכולים להוסיף אווירה שובבה ואנרגטית. אולי דווקא בתקופות החורף, שלבו צהוב כדי להחדיר לחדר השינה שלכם חום ושמחה.

הכי טוב לשלב.

אם אנחנו יודעים שכל צבע משרה על החדר תחושה משלו, מה קורה כשמערבבים בין הצבעים? 
למשל:

  • הכריות בגווני כחול
  • המצעים אדומים
  • שטיח הכניסה בגווני צהוב חרדל.

נסו לשלב צבעים כדי ליצור עיצוב מורכב ומעניין (וכזה שלא נמאס לנו ממנו אחרי יומיים…).

מוזמנים לעדכן אותנו איך יצא לכם:)

בהצלחה!

עגלת קניות
כלי נגישות

Powered by - Wemake

פתיחת צ'אט
💬 צריך עזרה?
היי, איך אפשר לעזור?